tirsdag den 30. oktober 2007

Interview af LittleMy

Interview mellem LittleMy og anonym

[6:05] LittleMy Devin: Hej Anonym
[6:06] Anonym: hej Little
[6:06] LittleMy Devin: Jeg er ny, men jeg vil høre om jeg må få lov at interviewe dig?lidt?
[6:06] Anonym: bare spørg løs :-)
[6:07] LittleMy Devin: Hvad er det, der får dig til at vælge en social virtuelverden som f.eks. Second Life?
[6:07] Anonym: hvad skal du bruge de oplysninger til :-)
[6:08] LittleMy Devin: Det er bare af interesse, jeg er studerende på ruc, hvorvi er i gang med at se lidt på virtuelle verdener.
[6:09] Anonym: kort sagt: en sjov måde at chatte på
[6:09] LittleMy Devin: Okay
[6:09] LittleMy Devin: Hvorfor har du ikke valgt en verden som f.eks. World of Warcraft?
[6:09] Anonym: kender den ikke
[6:09] LittleMy Devin: Bruger du andre verdner ud over Second Life?
[6:09] Anonym: nej
[6:09] LittleMy Devin: Hvorfor synes du det er tiltalende, at have socialerelationer over en virtuel verden som Second Life?
[6:10] Anonym: kan godt virke levende nogle gange
[6:10] LittleMy Devin: Hvor mange timer om ugen vil du vurdere at du er påSecond Life?
[6:10] Anonym: 4 - 6 timer
[6:11] LittleMy Devin: Bare cirka?
[6:11] LittleMy Devin: Okay tak
[6:11] LittleMy Devin: Hvorfor står du her på torvet
[6:11] Anonym: Wonderfull Denmark er bare Wonderfull, søde mennesker derelsker st drille hinanden
[6:12] Anonym: at
[6:12] LittleMy Devin: :-)
[6:12] LittleMy Devin: Hvad kunne få dig til at forlade den?
[6:12] Anonym: Wonderfull, eller SL ?
[6:12] LittleMy Devin: SL
[6:13] Anonym: vold og for meget politik, så står jeg af :-)
[6:13] LittleMy Devin: og egentlig også Wonderfull
[6:13] LittleMy Devin: det samme?
[6:13] Anonym: ja, og hvis folk bliver for grove lol
[6:14] LittleMy Devin: Lol :-) Det var ikke en hentydning vel? :-)
[6:14] Anonym: overhovedet ikke :-)
[6:14] LittleMy Devin: Mener du at du har fællestræk med din avatar?
[6:14] Anonym: ja
[6:14] LittleMy Devin: Er der et specielt træk?
[6:15] LittleMy Devin: Hårfarve?
[6:15] Anonym: jeg er i god form og holder min krop i RL
[6:15] LittleMy Devin: Okay. Hvor mange år har du været på SL?
[6:15] Anonym: ca' 7 mrd
[6:16] LittleMy Devin: Jeg har kun været her i 3 dage. Jeg synes det kan værelidt svært at finde rundt.
[6:16] Anonym: det er det også og meget tomt flere steder
[6:16] LittleMy Devin: Ja. Hvad fik dig til at vælge denne Ø?
[6:17] Anonym: men men men : som du ved lever vi i en skør verden, SL erlige sådan
[6:17] LittleMy Devin: Enig :-)
[6:17] Anonym: Dansk og søde mennesker der respekterer hinanden
[6:18] LittleMy Devin: Hvilke tidspunkter på dagen, besøger du oftest SL på?
[6:18] Anonym: meget forskelligt, har jo også RL
[6:19] LittleMy Devin: Hahaaa ja..
[6:20] LittleMy Devin: Nå, men det var rigtig hyggeligt at møde dig. Mange takfor dine svar.[6:21] Anonym: det er helt ok, men til sidst, Jeg kan godt undvære SL
[6:21] LittleMy Devin: Det var godt jeg mødte dig, så fik jeg lidt mere indsigti denne verden.[6:22] LittleMy Devin: Var det egentlig dig der sprang rundt før. Lidt som enfrø?
[6:22] Anonym: fint, håber at i for en god afhandling om dette :-)
[6:22] Anonym: nej
[6:22] Anonym: men alt kan lade sig gøre herinde, all muglige tricks
[6:22] LittleMy Devin: Nå okay, det så bare sjovt ud, ville gerne kunne gøredet samme.
[6:23] Anonym: man kan få en masse gags som freewhare
[6:23] LittleMy Devin: Hvor henne?
[6:23] LittleMy Devin: Eller hvordan?'
[6:24] Anonym: søg på Freebies, så får du en masse steder hvor der ergratis ting og sager, tøj tissemænd og alt det der
[6:25] LittleMy Devin: Hahaha okay. Tak for tippet. Vi tales ved, nu vil jegvende tilbage til bøgerne i RL, har stadig ikke fundet ud af, hvordan man læsei SL i stedet for. Nej joke. Men tak for hjælpen igen. Vi ses :-)
[6:25] LittleMy Devin: =kan
[6:25] Anonym: ok søde kom igen hvis der er noget
[6:26] Anonym: , vil gerne vise dig nogle steder
[6:26] LittleMy Devin: Okay det lyder hyggeligt. Vi tales ved.
[6:26] Anonym: yes, Little

Ingen kommentarer: